joi, iulie 31, 2008

Deci da.


Sunt plictisita. Am o stare asa ciudata, stau si ma gandesc ca nu am nimic interesant de facut. Afara nu am chef sa ies. Si daca as iesi nu prea as avea ce face pe aici prin mirificul meu cartier. As putea sa stau cu vecinii afara la o bere si-o samanta. Dar nu. As putea sa ies cu prietenii, dar mai nou am realizat ca nu am chiar atat de multi pe cat credeam. Despre asta o sa vorbesc intr-un post viitor. Din tara nu pot sa plec nici daca ar vrea ai mei, datorita operatiei tatalui meu. La tara nu ma duc nici moarta. Cu trenul nu vreau sa plec nicaieri pentru ca mi s-a scarbit de trenurile din Romania, deci marea si muntele au fost scoase din ecuatie. Asa ca stau in casa. De cateva zile nu am mai parasit casa nici macar pentru a ma duce la magazin. Stau in casa si mananc oricand, orice, oricat. Cheltui vreo 200 mii/zi pe dulciuri si suc. Vacanta asta am baut cantitati industriale de Pepsi. Stau toata ziua la calculator, ma uit la televizor sau vorbesc cu tata despre tineretea lui. Am aflat pana si ce firma de adidasi purta la 16 ani. De cand s-a operat tata e in medical, deci sta acasa cu mine si facem schimb de dulciuri. Are o pofta de mancare imensa de cand nu mai fumeaza. Ma face sa ma gandesc la pofta mea.. de o tigara. M-am si ingrasat vreo 2 kg. Nici nu ma mai mira chestia asta, avand in vedere faptul ca nu fac sport, de abdomene nici nu mai vorbesc, si mananc incontinuu. A, da. Si beau numai sucuri d-alea "sanatoase". Deci da, sunt sanse sa nu mai fiu recunoscuta in septembrie.

Niciun comentariu: