marți, iulie 01, 2008

El..

Mi-e cald.. ma plimb prin camera. Ma uit pe geam, imi trec mana prin par, injur faptul ca m-am tuns atat de scurt. Imi curge o lacrima, o sterg, zambesc, rad de propria mea prostie. Mi-e dor de tine. Din tot ce am avut a mai ramas o umbra a unui vis. Mai stii cand visam sa fugim in Timisoara? Iti amintesti tot ce vorbeam cand stateam pe bloc cand ploua? Imi e dor de fiecare atingere a ta. Tanjesc dupa momentele in care ma strangeai in brate si imi spuneai ca va fi totul bine. Aveai mereu dreptate. Mai putin ultima data. Ai plecat si nu a mai fost nimic bine. Plang din cauza ta, rad de naivitatea mea, imi doresc sa fie totul ca inainte. Dar nu mai sunt la fel.

Acum vreau mai mult. Nu mai sunt un copil ce te priveste ascultator cand ii spui "Plec pentru scurt timp, dar voi venii inapoi, nu plange". Am crezut. Am asteptat. Am visat. Nu ai venit. Nu vei mai venii. Si nici macar nu e vina mea.

Sucul din pahar s-a incalzit, melodia noastra nu mai exista in playlist-ul meu. Acum dragostea are alt sens pentru mine.

Niciun comentariu: