miercuri, iulie 02, 2008

Eu, tu si restul lumii..





Ma plictisesc.. rau de tot. Tasta E imi merge greu, ma chinui sa o apas, am varsat suc pe tastatura si acum sufar. In alta ordine de idei (ce-mi place sa zic asta :)) ), vreau sa plec. La mare, la munte, la tara, oriunde. Deocamdata ma multumesc cu iesirile pe la terase, prin parcuri.. dar vreau sa evadez din Bucurestiul asta. Ascult obsesiv Guess Who-Eu, tu si restul lumii. O am pusa pe repeat, deja ii stiu versurile.






Vreau sa ploua. Imi place sa stau in casa cand ploua, sa ma uit pe geam, sa ascult o melodie frumoasa (am fost eu, tu si restul luumii si ziceam ca nu conteaza ce abereaza uniiii).. Imi place aerul care imi intra in camera atunci cand ploua, ador sunetele ploii.









Vreau sa ma trezesc intr-o duminica dimineata devreme si sa plec singura pe strazile vechi ale orasului, sa respir aerul curat, eventual dupa o noapte ploioasa, sa merg prin atmosfera intepatoare, sa ascult o melodie draguta (am fost eu, tu si restul lumiiiii..), sa o fredonez si sa zambesc fara motiv.






Vreau sa alerg desculta prin iarba umeda de la roua, vreau sa fac 18 ani sa pot sa conduc cu 180 la ora ascultand Steppenwolf-Born to be wild, vreau sa stau intinsa pe plaja, iar el sa vina din apa si sa curga cateva picaturi de apa din parul lui pe pielea mea incalzita de soare.






Vreau sa tip, sa cant, sa dansez, sa alerg pe strada cu za annoying bug. :))

Un comentariu:

Annoying Bug spunea...

Da, femeie.Mergem si alergam..