vineri, iulie 18, 2008

What is real love??

Sau mai bine zis, exista? Multi spun ca sunt indragostiti, ca ar face orice pentru persoana iubita. Dar oare chiar asa e? Daca s-ar imbolnavi grav ati ramane alaturi de ea? Daca ar trebui sa plece 1-2 luni din tara, i-ati ramane fideli? Ati dona sange pentru ea?
Stiu multi care mi-ar raspunde cu da. Dar sa presupunem ca persoana pentru are ati avut in trecut un mare crush v-ar propune sa iesiti undeva si s-ar da la voi cu subinteles. Nu-mi spuneti ca nu v-ati simti bine. :))
Acum o sa spun si parerea mea, pana la urma e blogul meu si eu sunt cea care conteaza, narcisista mica ce sunt.
Atunci cand stai departe de ea o perioada lunga de timp, iar tu in tot timpul asta o ai doar pe ea in minte si ai face orice sa fugi pentru a fi alaturi de ea.. este dragoste.
Atunci cand simti ca merita sa te schimbi, sa renunti la cel mai important viciu al tau, chiar daca nu ti s-a cerut, pentru ca stim cu toti ca te va iubi exact asa cum esti, chiar daca fumezi, bei sau iti place muzica rock, iar ea e manelista convisa. (Wtf?!).. este dragoste.
Atunci cand iesiti cu gasca si ea se simte inconfortabil, iti arunca o privire si tu iti dai seama ca trebuie sa plecati ca ati lasat cuptorul deschis.. este dragoste.
Atunci cand ai de ales ai de ales intre o intalnire cu prietenii si una cu ea si tu o alegi pe cea cu prietenii pentru ca nu i-ai mai vazut de mult si stii ca nu se va supara pe tine.. este dragoste.
Atunci cand stai seara in pat si te gandesti la primul vostru sarut si zambesti incontrolat.. este dragoste.
Atunci cand iti spune "te iubesc" imediat dupa ce ai facut o greseala si te-a certat 2 ore incontinuu.. este dragoste.
Atunci cand trebuie sa ii dovedesti in 3 moduri, cel putin, ca meriti sa te ierte si ea totusi o face atat de usor incat te gandesti daca chiar trebuia sa ii scrii si scrisoarea aia plina de dulcegarii (da, trebuia, pentru ca fetelor le place sa va vada cum va chinuiti pentru a le recastiga increderea, chiar daca noi va iubim atat de mult si v-am ierta imediat, VREM sa vedem ca v pasa) .. este dragoste.
Atunci cand va cunoasteti atat de bine incat poti sa ii cumperi haine de ziua ei, iar ei sa ii placa si chiar sa i se potriveasca masura.. este dragoste.
Atunci cand esti atent la tot ce zice si pui intrebari (chiar daca subiectul e idiot, pe tine TE intereseaza, da?).. este dragoste.

..si eu ma mai intreb de ce nu pot sa-mi gasesc dragostea adevarata. :))

Niciun comentariu: