marți, septembrie 23, 2008

Ofer putine lucruri..

A trecut si prima saptamana de clasa a 10a. Per total, pot spune ca a fost destul de ok. Lasand la o parte unele nimicuri care m-au deranjat pe moment, pot spune chiar ca m-am distrat maxim. Dar nu voi spune. De ce? Pentru ca in astea 5-6 zile de scoala cat au trecut pana astazi am vazut multa prostie.



Prima chestie de discutat. Nu inteleg de ce mai toti prefera sa taca si sa inghita tot, sa nu zica ce simt sau ce gandesc. De ce sunt atat de fricosi? Atunci cand spui ceva sincer eu cred ca esti privit mult mai bine decat daca taci si zambesti tamp. Nu este atat de greu sa spui cuiva ca il placi sau sa spui cuiva ca e prost de bubuie. Eu asta am facut toata clasa a 9a, chiar si cu cei mai mari si cred ca mi-am format o imagine destul de ok. Bine, sunt multi care nu au avut ocazia sa ma cunoasca, dar nu imi pasa ce cred aceia despre mine.


Next thing. Acum voi baga ceva personal. Sunt confuza, ok? (a se citi postul despre horoscop, de mai jos.) Nu stiu ce simt, pentru cine si mai ales de ce. Nu sunt indragostita, majoritatea imi sunt indiferenti, ceea ce e ok din partea mea. Asa sunt eu, nepasatoare. Dar iegzista una bucata baiat care ma face sa tresar de fiecare data cand ma priveste, cand imi zambeste. Si asta doare. Pentru ca nu cred ca am trait vreodata o situatie asemanatoare. Nu stiu cine e, il tot vad intamplator si niciodata de aproape. Dar tocmai asta e. Ca il tot vad. Mereu. In masina, in metrou. Dar doar din departare. Ciudat.

Niciun comentariu: