joi, aprilie 16, 2009

Ce mai fac?

Ce mai fac? Mulţumesc, bine. Vacanţa e puţin cam lame deocamdată, am stat mai mult în casă, dar m-am simţit bine. M-am uitat la Scrubs, Stargate SG1, True Blood (pe care, btw, îl ador. De-abia aştept al 2lea sezon.), House MD, South Park şi multe alte emisiuni tâmpite de pe E!.
Trăiesc cu Cola, ciocolată, îngheţată şi pizza. Mă simt grasă şi mi-e lene să mă schimb de pijamale, dar nu o duc chiar atât de rău pe cât pare. Aş vrea, ce-i drept, un pysy pe care să-l yoobezk, dar nu ţin neapărat. După minunata fază cu "tipul antisocial pe care îl iubesc" şi "tipul de care m-am îndrăgostit şi mi-a dat papucii" parcă aveam nevoie de o perioadă de linişte.
Ah, uitasem. Miercuri plec la Cluj! O sa fie concert Cradle of Filth, Moonspell, Turisas, Dead Shape Figure. Merg cu Nevi şi Screab şi sper să ne distrăm şi să nu mâncam bătaie de la prietenii noştri, ungurii. (Pupici, Cluj nu e Koloszvar)

2 comentarii:

Night Eternal spunea...

Pei ar trebui sa mai dam o betie la Casa Del Screab ca sa nu mai fie lame vacanta pentru tine [-(. So..sa vorbim cu screab =)))). Oricum sa sti ca daca o facem o facem pt. tine ca eu oricum nu o sa beau cine stie cat :-"

Alexa spunea...

Da, stiiiiu, pisi. Tu de fapt nu bei, dar acum o sa faci un sacrificiu pt. blonda ta preferata. ;;) =)))