luni, august 11, 2008

Fara scrupule.


Daca cineva indrazneste sa vaneze pe teritoriul meu sau sa-mi ameninte interesele, imi scot automat ghearele. In general, sunt o tipa neincrezatoare atunci cand vine vorba de oameni de-abia cunoscuti. Insa, de asemenea, mi se castiga destul de repede increderea, asta fiind primul motiv pentru care sunt atat de des dezamagita. Am un sistem de valori si tin la el. Totusi, cand se pune problema in a-mi apara propriul teritoriu, nu mai am foarte multe scrupule. Tin foarte mult la fericirea mea si a prietenilor mei, si nu ma dau in laturi in a o apara ori de cate ori este nevoie. Sunt un fel de catwoman.:)) Simt de departe pericolul si actionez in consecinta. Insa stiu sa imi camuflez bine intentiile si reusesc sa nu fiu eu cea banuita.:)) In general, ma bazez prea mult pe instincte, sunt prea nerabdatoare si foarte emotiva. Imi ies usor din sarite, in rest imi maschez destul de usor sentimentele. Urasc sa vada lumea ca ma "atinge la corason" vreo situatie. Aveam chef de scris, nu ma luati in seama.

Niciun comentariu: