miercuri, martie 18, 2009

Am greşit.





Prea mult, chiar. Am ajuns să nu mă mai suport. Pe moment mi se pare că nu fac nimic greşit, că totul e ok, dar după ceva timp regret enorm. Aş vrea să îţi pot spune totul, dar mi-e greu. Chiar dacă uneori cred că nu ţi-ar păsa, mai mult îmi pasă mie de psihicul meu. Care şi aşa e destul de fragil zilele astea.

Am avut o perioadă extrem de grea, am fost ocupată cu RIUF-ul, m-am trezit numai în jur de ora 6 dimineaţa, duminică noapte m-am îmbătat la petrecerea voluntarilor. Acum sunt în perioada de revenire, deci vă rog, iertaţi-mi ieşirile emoţionale. :)

Lăsând plăngerile mele la o parte, vreau să-l felicit pe Nevi pt. că, în sfârşit, şi-a găsit o iubită. (Care ne pune pe toţi la băutură, fie vorba-ntre noi.)

9 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am fost la RIUF...in calitate de... adica in nicio calitate...ca eu voiam de fapt sa-mi recuperez cheile...dar fain targ oricum...prea multe facultati NoName totusi :-s

Alexa spunea...

Au fost destule facultati cunoscute, dar erau atat de "bine" puse prin TNB incat nici noi nu le gaseam. :))

Anonim spunea...

deci nu te mai lua de gagika lui nevy ca datorita mie siau facut lipeala:))

cat despre facultati...cine a avut timp de ele cu toata voluntarele alea frumoase?;;)

Anonim spunea...

Deci sacosa aia stupida pe care am primit-o la intrare dupa ce am urcat 3 miliarde de scari...e sau nu biodegradabila? (se autodistruge cumva? :-s )

Alexa spunea...

Nu stiu, eu n-am asteptat sa se autodistruga, am rupt-o singura. Vroiam sa vad cat de rezistenta e si am tras. =))

Anonim spunea...

Ai depresii?










































































Ia un algocalmin!

Anonim spunea...

Eu astept...se zvonea ca rezista 28 de zile... sa vad :-?

Alexa spunea...

Doua. Da' mici.

Alexa spunea...

Doua, da' mici.