miercuri, martie 04, 2009

This one is for you, dude.

*Fara diacritice, ca mi-e lene. :D*

Nevi. El este colegul meu de banca de la inceputul clasei a 10a. Ne-am imprietenit dupa ce a aruncat Gras cu o napolitana in Bogdan. Restul e istorie. =))
Datorita lui ascult rock, el m-a invatat ce inseamna muzica buna. E cel mai bun prieten al meu, il iubesc si nu stiu ce m-as face fara el. Chiar daca face misto cand am vreo problema, de cele mai multe ori ma ajuta. :D Ne certam extrem de des, ne suparam unul pe celalalt, dar ne trece destul de repede. Este coleric. =)) Are mereu un aer de superioritate si imi place la nebunie asta.. =)) ..chiar daca nu recunosc si ii zic ca ma enerveaza. :D
Vrea sa plece in Norvegia, vrea sa se insoare cu o scandinava, fantezia lui e reprezentata de doua lesbiene/bisexuale.
E fan Hitler, iubeste Germania, uraste minoritatile. =))
E un rocker pletos, isi iubeste pleata, si eu, de asemenea. O sa mergem impreuna in Cluj, la Cradle of Filth, si la RCOA, sper. :d
Imi place ca e utopist, ne imaginam chestii ciudate care nu cred ca se vor intampla vreodata. E indragostit de Rosie, clapara de la COF. Ne place sa ne imaginam ca la concertul COF .. in backstage.. el cu Rosie, eu cu Dani Filth.. Eh 8->.
Oricum, ce e cel mai important e ca ne iubim, suntem prieteni buni si sper sa ramanem asa mereu. >:D<

Niciun comentariu: