sâmbătă, martie 28, 2009

Anormal


Am observat că am o slăbiciune pentru "băieţii răi", aproape deloc sociabili, care preferă mai mereu să stea într-o parte şi să îi studieze pe cei din jur. Mi se par fascinanţi, iar aseara am avut ocazia să comunic cu un asemenea tip. Am avut cel mai frumos drum către metrou ever. :)) Părea făcut pentru mine, fizic, psihic, totul. Desigur, o sa mă abţin să-l idealizez pentru că ştim cu toţii că aşa fac mereu şi nu prea iese nimic.
Cred că s-a săturat şi blogul meu de toţi ăştia despre care am scris. Oricum, ideea este că imi plac persoanele diferite, chiar si cele care ies în evidenţă prin privirea dispreţuitoare. Care, în situaţia mea, a dus la ceva destul de interesant.
Într-un post viitor, după ce mă voi lămuri în legătură cu this dude, o să scriu mai multe despre situaţie şi despre cât de bun este. :D

4 comentarii:

Marian spunea...

Tar...

Tu faci tra...fic de baieti rai. :|

Alex spunea...

...ta!

Alexa spunea...

Marian, ai nevoie de ajutor. Urgent.

Marian spunea...

Am vrut sa spun ce a spus si Alex. :-?