luni, octombrie 06, 2008

Maybe.. :-?

Vreau în excursie. :D Nu dau detalii că, de obicei, când o fac i jinx it. Aşa că o să aştept în linişte, cuminţică să vină 25 oct. Până atunci o să scap doar câte un "Doamne ajută să nu se anuleze!" şi, bineînteles, "Muci ne facem, Nevi!"



În altă ordine de idei (cât îmi place să zic asta), ascult de vreo două zile imnul echipei Galatasaray Istanbul. O fi ceva rău?
Şi, ca să vedeţi cât sunt de norocoasă, magnifica mea relaţie e pe cale de a se duce dracului. Nu ştiu de ce, ştiu doar că iar o să aud "Ti-am zis eu!" de la mama şi de la Alina. Deocamdată, cam totul merge prost. Profa de mate mă enervează, cu Alex s-a stricat treaba, am atâtea de făcut săptămâna asta. Mâine trebuie să mă trezesc iar devreme şi să mă duc până în Rahova, unde presimt că n-o să rezolv nimic.

Şi am observat că în zilele în care mă îmbrac gros devine cald afară la o oră după ce am ieşit pe uşa casei. Mâine vreau să-mi iau fusta, deci dacă începe să ningă, de la asta e.

Niciun comentariu: