sâmbătă, decembrie 06, 2008

50.

Am primit acum o leapşă de la Necunoscutu'. Deci împlinesc 50 de posturi pe blog. Hepi bărdeeeei to miii. :D
Anyway, trebuie să spun ce îmi mănâncă mie timpul.

1. Liceul. 7 ore pe zi + aproximativ o oră drumul.. aşa se duce ziua mea. Mai ales că învăţ şi după-amiază.
2. PC-ul. Dimineaţa înainte să plec, seara până mă culc îmi fac de lucru la PC. De curând am realizat că sunt dependentă de internet. Damn.
3. Ieşirile cu prietenii. Asta chiar îmi face plăcere, spre deosebire de mersul la liceu.
4. Cititul. Îmi place să citesc dacă am o carte într-adevăr bună. Altfel, mă plictisesc repede şi o uit pe undeva.
5. Dormitul. Dorm mult. Am nevoie de cel puţin 9 ore ca să mă simt în largul meu pe parcursul zilei. Şi, de asemenea, trebuie să beau neapărat o cafea/un cappuccino/ceva.


Şi, da, leapşa se duce la Simona pentru că îmi place să o enervez.

Vă iubesc pe toţi şi vă pup dulce, cum ar spune un bun prieten de-al meu. :))


4 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru al 50-lea post! ;))

Alexa spunea...

Multumesc. :)) Nu credeam c-o sa apuc 50 postari, credeam c-o sa ma plictisesc pe la vreo 10, asa. =))

Anonim spunea...

Nu te plictisesti odata???

Alexa spunea...

:(