luni, decembrie 01, 2008

Mamă, te iubesc, dar nu ca pe Steaua!


Ultima dată când am plâns de fericire a fost imediat după golul (din offside, recunosc) lui Bănel Nicoliţă în returul cu Galatasaray. Tot meciul am stat cu pumnii încleştaţi, am stat neclintită, nu am scos niciun cuvânt. Stăteam cu ochii aţintiţi la meci şi mă rugam să nu ne dea turcii gol. În momentul în care am realizat că am înscris m-a bufnit plânsul. Automat, fără să realizez. De ce? Pentru că iubesc Steaua. Am plâns când a pierdut titlul anul trecut. Am plans când a plecat Ogararu şi când a plecat Dică. Mi-au dat lacrimile când am citit Super Steaua şi am regretat că nu am prins acea perioadă. De mică am trăit cu Steaua în inimă. O dată i-am zis în glumă tatălui meu "Gata, ţin cu Rapid.", iar el mi-a răspuns "Alex, iubeşti Steaua. N-o să ţii niciodată cu altă echipă, crede-mă." Câtă dreptate a avut. Am simţit nevoia să scriu acest post pentru a-mi reamintii ce înseamnă Steaua. Mi-e frică să nu renunţ la pasiunea mea din cauza acelui om ce a distrus echipa. Nu merită nici să-i scriu numele. Mi-e silă să-l mai văd la televizor, să-i aud declaraţiile de căcat.
Din cauza Stelei am plâns de fericire, de supărare, de oftică. Şi totuşi e ca un drog pentru mine. Nici dacă aş vrea, n-aş putea renunţa la asta. Iubesc Steaua pentru că fără Steaua nimic n-ar mai fi la fel.

Ciobane, afară din Ghencea!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ultima data cand am plans (de fericire) a fost cand am eliminat Valencia, iar cand am plans de tristete meciul cu Boro. Dar, acum nu mai depun prea mult suflet la meciuri. Nu are rost. Ma uit doar pentru spectacol, dar cum in ultimul timp Steaua nu prea face spectacol...Oricum, sper ca Steaua va bate Fiorentina. :)

Alexa spunea...

Ma, eu mereu imi zic ca nu ma mai implic, ca nu ma mai agit. Dar nu pot. :D

Eu chiar cred ca vom castiga cu Fiorentina. Nu stiu, am asa un feeling. :))

Anonim spunea...

Hoho! La meciu cu Boro ..la 3-2 ..eram pe balcon..nervos....la 4-2...am aruncat cu paharu pe balcon. Nu ai cum sa nu mai pui suflet ba Necunoscutule..:P doar, bineinteles,daca nu esti stelist adevarat.:P

Alexa spunea...

Eu la meciul cu Boro il injuram pe Macarrone ala. Si acum mai tin minte. Era ala chel de a dat 2 goluri. =)) A, da, si pe Olaroiu il injuram. Am plans a doua zi cand vedeam stirile. :)

Anonim spunea...

Olaroiu cu schimbarile lui...a bagat toti fundasii care`i avea ! :|

Alexa spunea...

Daca ar fi putut ar mai fi bagat un portar, sa fie. =))