vineri, decembrie 19, 2008

Noroi.


Am căzut. :D
Am ieşit şi eu afară cu vără-miu şi încă un vecin, am cumpărat seminţe şi bere şi ne-am poziţionat la o bârfă mică. După o oră, o oră jumate.. am vrut să mă duc până acasă. Ei bine, când am pus piciorul pe stradă am simţit că fuge pământul de sub mine. Şi nu, nu era de la bere. Era noroi. Şi am căzut. Blugii şi skaterii sunt plini de noroi şi asteaptă să fie spălaţi. A, da, şi geaca.
În rest, o duc bine. Mâine o să lenevesc toată ziua cu Coca-Cola, multe dulciuri şi cartea de la Nevi. Am citit câteva pagini din ea şi mi se pare interesantă. Mă amuză tipa.
Ascult Ombladon-Cheia de sub preş de vreo 2 ore, mă simt mai bine când ascult melodia asta.

*emo moment on* Azi mi-am dat seama că nu vreau să fiu împreună cu el, probabil sunt doar sadică şi îmi place să mă chinui singură. *emo moment off*

11 comentarii:

Anonim spunea...

Cola si multe dulciuri..hm.. :-? sa nu mananci bomboana care mi se cuvine.

Alexa spunea...

niciodata, pisi. e doar a ta..

Anonim spunea...

Vai pisi, :">, am ramas fara cuvinte...

Anonim spunea...

Si eu vreau o bomboana ! :-<

Anonim spunea...

Se baga si Necunoscut. Nu mai are pt tine!

Alexa spunea...

Necunoscut, muta-te in Bucuresti daca vrei bomboana. :D

Anonim spunea...

@Alecs: Iti recomand sa mergi la medic sa iti dea niste ochelari. Nu vezi ma, ca, mai are bomboane? :>

@alecsa: Dar de ce nu vii tu pana in Satu Mare sa mi-i dai personal? ;))

Alexa spunea...

Adica sa vin EU pana la TINE ca sa iti dau TIE bomboana? =))

Anonim spunea...

Nu esti gentelman ba ! :D Eu ma duc in Ferentexas sa-mi dea 8-| !

Anonim spunea...

Mi-e frica sa ma duc in Ferentexas...:-s poate ma impusca Lucky Luke. =))

Anonim spunea...

Pai imi iau hainele de cocalar cand ma duc ! Ce credeai?:)) =))