miercuri, decembrie 24, 2008

Rahat. D-ăla turcesc.


URĂSC CRĂCIUNUL. Şi nu o spun doar pentru a fi şi eu tru.. ci pentru că eu chiar îl urăsc. În perioada asta a anului mă cert cu toată lumea. Familie, prieteni, toţi. 8-|
Urăsc rudele alea nesuferite pe care le avem cu toţii.. Alea care vin şi îţi spun că te-ai făcuuuuut aşaaaaaa de maaaaaaaaaaaaaareee. Normal, în pula mea, doar nu vroiai să rămân ca-n a cincea. Doamne, câtă frustrare am de vărsat.
Mi-e dor de el. E atât de prost. Azi mi-am imaginat cum ar fi să moară. =)) Crăciunul îmi distruge viaţa.
Nu m-am mai schimbat de pijamale de 2 zile. Am fost să cumpăr suc în pijamale şi halat.

Am împodobit bradul cu tata şi, după ore de chin si de lupte seculare, l-am învins. Pe brad. Eh, atunci a realizat tata că l-am pus cam departe de priză şi n-ajunge. Aveam nevoie de prelungitor şi nu aveam niciunul liber. L-a furat tata pe ăla de la cuptorul cu microunde, dar s-a prins mama şi l-a recuperat. De dimineaţă pleacă tata în căutare.
Luni am muncit ca un sclav. Bine, exagerez. A trebuit chiar să spăl şi maşina. :|

Urăsc Crăciunul. Ce ascult? Nu, nu Hruşcă. Vezi mai jos.



Parazitii -Papibabum
Asculta mai multe audio Muzica »

29 de comentarii:

Anonim spunea...

Hooo..pisi nervoasa !:))

Apropo, am si eu o masina de spalat. e neagra ca un porc.. :-s, ia zi, te bagi? :D


Si sa nu uitam.. bomboana de ciocolata. vezi ca n-am uitat si joi sau vineri o vreau . :D

Anonim spunea...

Eu am un congelator de reparat! Alb ca spuma laptelui... :|

Anonim spunea...

Daca ma gandesc bine (fata de ziua in care am deschis ochii, azi stiu putine) ... asa.. am si instalatia din brad de reparat..:O .. si.. de facut putina curatenie.. hai pisi, te bagi? :D Astept raspuns la 0721486XXX

Anonim spunea...

Si moare necunoscut. Te ocupi de parastas si tot ce mai trebuie?:-s

Anonim spunea...

A, si o intrebare, fii sincera : Iti place rahatul?

Anonim spunea...

Alecs are chef de palavrageli. Il las sa vorbeasca singur. :(

Anonim spunea...

Da, da, da ! Si la Balaceanca tot singur vorbeam ! Deci da ! Lasa-ma !
Apropo, Alecssaaa!! ba, tu pana la cat dormi? :D

Alexa spunea...

Rahatul nu-mi place. =)) D-aia am si pus titlul ala. Ca e un post plin de ura si frustrare.

Daca imi dai 2 milioane POATE.. repet, POATE iti spal masina. POATE.
La restul nu ma bag.

Anonim spunea...

Si bomboana?:-w vezi ca ne certam..

Anonim spunea...

Si eu vreau bomboana! :| Imi trimit prin posta? :D

Anonim spunea...

trimiti.

Pardon :)

Anonim spunea...

Saracu' Alecs...mi-a zis ca are traume fiindca n-a primit bomboana! :(

Anonim spunea...

Da ba Necunoscutule, asa ti-am zis ! :| dar tu de ce spui peste tot ?:(

Anonim spunea...

Nu mi-ai interzis sa zic !

Anonim spunea...

Bine ma ! da, am traume ! O BOMBOANA!

Alexa spunea...

Ce sa-ti fac daca ai plecat. :-?? =))

Anonim spunea...

Si pana la urma mie imi trimiti una prin posta? [-o<

Alexa spunea...

Nu. :D

Anonim spunea...

:)) Ba, nu mai vreau bomboana. Cand dai o bere?

Alexa spunea...

Ce sa facaaaaaaaaaaaa? EU sa dau bere? Asta da cavalerism. Ptiu!

Anonim spunea...

:-< Bine ba! ... :| dau eu

Anonim spunea...

Ti-e frica sa dai bomboane la necunoscuti ? :(

Alexa spunea...

Da. Sunt timida si rusinoasa.

Anonim spunea...

Cand vorbesti cu mine nu trebuie sa iti fie rusine ! :-s

Alexa spunea...

De ce, tu esti mai special decat restul necunoscutilor? :-?

Anonim spunea...

Da! Mult mai special!

Alexa spunea...

Ce ai tu atat de special? :>

Anonim spunea...

Daca imi trimiti bomboana, iti spun.

Alexa spunea...

In cazul asta, nu vreau sa aflu. La multi ani.