duminică, noiembrie 23, 2008

Heheeeeee.

E timpul să mai scriu un post nou. :))

Azi (mă rog, ieri) am avut balul. Nu ştiu de ce am fost atât de nerăbdătoare, nici măcar nu sunt boboacă. Eniuei, m-am distrat, a fost mult mai tare decât anul trecut. Am băut puţin vin, 2 beri, multă Cola şi am dansat ore întregi. Am făcut un twist cu Mălina să ne ţină lumea minte toată viaţa. A cântat Alex, eu nici nu prea l-am observat, chiar dacă stăteam la ~1 metru de el. Eram fascinata de Freak (acuma chiar că heheeeee).

Din alt punct de vedere, a fost o zi cam tristă ("Ce trişti sunteţi, bă!"). Nici nu ştiu la cine să mă refer când scriu postul. D-asta nu e bine să nu ştii pe cine iubeşti: nu ştii despre cine să povesteşti pe blog. =))
Mai bine nu mai zic de niciunul. Păi ce pălăria mea..

Mâine lenevesc toată ziua, trebuie să-mi revin. Am uitat să menţionez că am avut nişte tocuri mari-mari-mari. Şi mi-au terminat picioarele, am tălpile umflate. =))

Mă duc să mă culc. Noapte bună.

Un comentariu:

Annoying Bug spunea...

Lexa: 'Atata [-----] vin am baut.:D' =)))

A fost marfa, domne.>:)