sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Panică.

M-am cam plictisit de tot. Nu mai am chef de şcoală, de ţigări, de tv.. de nimic. Vine şi Crăciunul şi iar o să mă panichez că nu ştiu ce cadouri să cumpăr. Vin tezele şi sunt deja panicată că anul ăsta cam cred că rămân corigentă la ceva. Posibil la desen, că am un 3. :D Sunt panicată că-mi va spune că, vai, e îndrăgostit de vreo colegă de-a mea. Nu m-ar mira.
În aer pluteşte panica şi eu mă inec în neputinţă. I-aş spune lui X ce simt, dar Z a apărut iar în peisaj şi sunt nehotărâtă. M-aş apuca de învăţat, dar mi-e lene. Aş face planşele la desen, dar n-am talent şi îmi fac nervi. Vreau să treacă odată şi iarna asta. Să vină primăvara, să fie ziua mea şi toţi să mă pupe-n fund măcar pentru o zi.
Am cam rămas fără Cola. Căcat.

2 comentarii:

Annoying Bug spunea...

Eu deja am dat 2 teze.=)) Si la amandoua am mai scris si ce nu trebuia, asa gen bonus.=))

Annoying Bug spunea...

*Dar tu deja stiai asta..=))