sâmbătă, noiembrie 29, 2008

Leapşă, domne, iar.


Aşa, că tot iubesc eu Crăciunul, am primit o leapşă de la Necunoscutu' în care să spun 10 lucruri pe care le vreau eu de Crăciun. Să vedem..

1. Zăpadă. Crăciunul fără zăpadă nu are farmec.
2. Să fiu cu familia. Altfel nu concep Crăciunul. Cred că e singura sărbătoare pe care cred că o voi petrece mereu cu familia.
3. Mâncare. Multă, bună. Prăjituri, ciocolată, porc în toate felurile posibile. :))
4. Cadouri. Cât mai multe cadouri. Ador să primesc cadouri.
5. Să lenevesc cât pot eu de mult. Să mă uit la tv, că tot vor fi atâtea filme drăguţe, în spiritul Crăciunului.
6. Brad. Chiar dacă mama mă înnebuneşte cu Fii verde! 'n stuff, eu tot vreau brad natural. Dacă n-am brad natural NU e Crăciunul. Damn, iar m-am enervat.
7. Să nu mă cert cu nimeni. Măcar Crăciunul ăsta.
8. Vin fiert. Mult. Cu scorţişoară. Yummy.
9. Îl vreau pe el.
10. Să bată Steaua pe Fiorentina. =))


LE: Leapşa merge la Simo, desigur

Un comentariu:

Annoying Bug spunea...

zapada, parcuri. Iti suna cunoscute?:-"=)) Deabea astept sa inceapa sa ninga si sa mergem prin parcuri sa fotografiez tot ce-mi iese-n cale si pe tine, desigur.;;)=))