luni, februarie 23, 2009

Gutuie.

Ce căcat, bă. De când sunt fericită parcă nu mai am ce scrie pe blog. Hai să încercăm totuşi.
Am ajuns o ciudată. Mi-e ruşine să îi zic un lucru pe care îl ştie tot oraşul. =)) Nu dau detalii că e de căcăt.
Ştiu că sunt îndrăgostită şi nu îmi mai pasă, ca înainte, decât de mine. Am conştientizat asta azi, dar parcă nu mă deranjează atât de mult ideea. Pur şi simplu, iubesc şi nu mai sunt aşa egoistă ca înainte. Bine, paranoică, geloasă şi pesimistă tot sunt, asta nu se va schimba vreodata. :))
Astăzi, Nevi a făcut o descoperire. Când am nervi şi scriu am tendinţa de a îngroşa literele şi de a face multe greşeli. Aia, sau m-am prostit. =))

P.S.: Bă, o iubesc pe Feridia (profa de chimie) .. când e bolnavă. Viaţa e atât de frumoasă fără orele cu ea.

4 comentarii:

Night Eternal spunea...

Ce imi place sa stiu tot si sa ma prind de orice. :D

Alexa spunea...

Stim cu totii ca esti un geniu. Unul asa, cu caputzu..=)))

Anonim spunea...

Bai alexa sa stii ca daca o tii tot asa o sa ramai fericita si o sa se inchida drq kfc-ul ala:))

Alexa spunea...

Lasa ba ca sunam noi la Zu. =))