joi, februarie 12, 2009

Thank you..

photography Pictures, Images and Photos
Mi se pare mie sau totul e ok? :)) Nu ştiu ce s-a întâmplat cu tot ghinionul ăla care mă urmărea peste tot, dar acum totul e bine, bineeee. =)) Şcoala tot de căcăt este, dar nu asta e important. Important e că sunt fericită după mult, mult timp şi mă simt chiar sigură pe mine. Nu mai am toate căcăturile alea paranoice, gen "dacă totul e la mişto?".
Încerc să rezolv mai toate chestiile nasoale din viaţa mea. Vreau să fie unele lucruri ca înainte, dar nu toate, că am început să mă obişnuiesc cu schimbările. :)

Cred că mă îndrăgostesc fo' real.



Dido - Thank you
Asculta mai multe audio Muzica »


[Alex, nu mai ai blog?]

5 comentarii:

Anonim spunea...

Te-am bagat in blog roll:D felicitari ca iar te indragostesti, deabia astept sa comentez cand o sa scrii despre cum suferi din nou:))

Alexa spunea...

Du-te ba d-aici. =)) De data asta e altfel. (sper) =))

Anonim spunea...

speranta moare ultima:))

Alexa spunea...

true. :> asa ca nu mai rade de mine ca te bat.=))

Anonim spunea...

Cred ca te-ai indragostit..cred ca da=)))


Apropo, ti-am dat comment !