luni, februarie 16, 2009

Tu faci mişto?

Chiar dacă nu avem săpun şi hârtie igienică la baie şi avem nişte uniforme din ceva gen carton+saci de cartofi.. îmi iubesc liceul. Şi îmi iubesc colegii care sunt nişte genii care scot nişte perle geniale. Bine, şi eu sunt un geniu şi scot perle geniale, dar nu vorbesc aici despre mine. Măcar acum. =))
Astăzi am auzit o vorbă genială de la Bogdan. Şi anume: "fuţi, nu fuţi, vremea pulii trece." =))

Lăsând asta la o parte, vreau să vă reamintesc faptul că sunt fericită, sunt iubită şi iubesc şi de-abia aştept să vă spun "Uitaţi bă că n-a durat doar o săptămână-două cum ziceaţi voi, IN YOUR FACE!" =))

13 comentarii:

Anonim spunea...

ne zici asta de parca neai leza...neai rani...ne-ai face rau..de parca ai castiga un razboi..plm calmeazate =))))

Anonim spunea...

eh mai e timp pana o sa ne zici tu ca au trecut mai mult de 2 spt:) si in plus noi mereu vom ridica standardele...la o luna, la doua, la 6 luni, la un an...ce mai zici?te simti in stare acuma?;;)

Unknown spunea...

tare:))

Alexa spunea...

@Screab: Mai e o saptamana si pot sa zic ca au trecut mai mult de 2 saptamani..=)) Lasa ba ca vedeti voi. Eu vreau sa vad la tine cat dureaza. :))

Anonim spunea...

Fac, fac (misto) la greu. :>

Alexa spunea...

Ma, tu ma minti.. ;;)

Anonim spunea...

@alexa o sa vezi co sa tina mult si bine si mai mult ca la tine:)) >:P

Alexa spunea...

Facem pariu ca te intrec? :>

Anonim spunea...

Pe cat e nunta?

Alexa spunea...

Marti la ora 12.

Anonim spunea...

@alexa facem pariu daca tu asa vrei:) cine pierde da un meniu la kfc:D

Alexa spunea...

Ok, shcreab.=)) Eu sunt de acord ca stiu ca te iau. :>

Anonim spunea...

E un pariu.