marți, februarie 03, 2009

Something is happening..


Nu ştiu ce se întâmplă cu mine, dar de la o vreme sunt foarte activă.

Mi-am căutat un job part-time că am realizat că revistele, ţigările, berile în LMC şi fardurile nu se plătesc singure. Şi ce s-a gândit mintea mea în gândul ei? M-am săturat să depind atât de mult de ai mei, să cer bani chiar şi pentru un rimel. Aşa că m-am pus pe căutat. Am şi găsit, de fapt, un job foarte tare. Part-time, desigur, că am şi liceu. Nu dau detalii că n-am chef acum. Oricum, din câte am auzit la interviu mi se pare foarte ok pentru un job la 16 ani.


Sunt cam stresată. Vreau doar să lenevesc şi să mă gândesc la ale mele.. E o parte bună în toată agitaţia asta. Deja nu mă mai gândesc aproape deloc la el. De fapt, chiar a intervenit altcineva în viaţa mea, o persoana deosebită pentru care am avut anumite sentimente în trecut. Nu o să mai fac nimic, o să las totul in voia sorţii. ( ce ciudat ar fi să cred eu in soartă.=)) )

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ete na.

Alexa spunea...

serios

Anonim spunea...

Esti stresata? Asculta Bob Marley!

Alexa spunea...

Ascult Patrice de obicei cand sunt stresata. :d