vineri, februarie 20, 2009

Leapşă.

Mă uitam pe nişte bloguri şi am găsit o leapşă pe care o fac din plictiseala. Plus că mi se pare ok. :D

1.Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?
Să lenevesc. Îmi iubesc patul şi aş lenevi ore întreeeeegi..

2.Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Aş face nişte tâmpenii, m-aş duce la toate concertele rock de care aflu, apoi aş începe să mă gândesc că dacă e ca în filmele alea idioate în care aflii că o să mori, apoi se dovedeşte a fi o greşeală şi începi să regreţi că ai cheltuit banii. =))

3.Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
Aş face ce fac acum, doar că o să am mai mulţi bani de ieşit, de băut, de fumat, de văzut toate formaţiile tari.

4.Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?
Nu vreau prima pagină şi nici ziar. Vreau să scrie pe ultima pagină a unei reviste importante Redactor Şef: numele meu.

5.Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funereră?
"Şi-a trăit viaţa, a fost fericită, am iubit-o cu toţii, dar acum să lăsăm muzica să cânte că ştim cu toţii ce ar vrea. Rammstein-Du hast."

6.Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
"Face headbang cu bărbosu' ăl' bătrân."

7.Când erai mic ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?
Avocată, până la 12 ani. Dup-aia judecător.=))

8.Ce ai face, dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
Aş trimite toţi ţiganii în Siberia.

9.Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Aş vrea să le povestească cum l-am îmbătat noi pe Gras în a 4a zi de liceu. Să ducă povestea mai departe, din generaţie în generaţie. =))

10.Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt alea 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?
-De ce te-ai măritat cu ăsta? Iar a avut Nevi dreptate, tâmpito.
-Cum poţi să conduci o maşină care merge pe suc de morcovi?
-Nu e aşa că ai câştigat pariul cu Screab?


Dau chestia asta mai departe la Nevi, Simona, Screab, Gras, Edy, Alex, fără număr pt toata lumea. :D

8 comentarii:

Night Eternal spunea...

Se vede influenta mea formatii..concerte rock..Daca mai stai cu mine in banca pana intr-a 12a o sa ajungi sa-ti placa lesbienele =))))) Ceea ce va fi dragut! :D \m/-_-\m/

Alexa spunea...

Poate ma vezi in a 2a cu o tipa de mana si Lividity in casti. =))

Alexa spunea...

a12a*, pardon.=))

Night Eternal spunea...

Lividity, Gorgoroth,Dimmu Borgir, Mayhem..Cannibal Corpse..Rammstein.. toate astea la RCOA..nu s-ar compara cu ideea ca tu sa fi cu o tipa de mana. =))))

Alexa spunea...

Si daca o sa fie si blonda cu ochi albastri poti sa mai bagi si Slayer in lista aia..=))))

Night Eternal spunea...

Eh sa nu exageram totusi =))))))

Alexa spunea...

Bine. 2 blonde cu ochi albastri si-o bruneta cu ochi verzi. Merge?

Unknown spunea...

frumoasa leapsa:)