sâmbătă, septembrie 27, 2008

Am racit.




..si cred ca innebunesc. Pana sa inceapa scoala vroiam sa fie frig, sa ploua. Vroiam toamna. Acum vreau vara inapoi. Si vreau sa am iar parul lung si blond. Ce se intampla cu mine?

Am o viata extrem de plictisitoare. Ma trezesc pe la 9, plec pe la 12 la scoala, acolo aceleasi chestii (in pauze fugim pana afara, bagam tigara, fugim inapoi, ne batem cu liniile-fgm nevi ca am urma pe spate-, si asteptam sa se termine orele), ajung acasa pe la 7-8, mananc, stau pe mess, ma culc si gata ziua. 5 zile din 7 asta se intampla. Iar acum, ca a venit week-end'ul, eu sunt racita si nu am de gand sa ies din casa. Vreau sa stau si sa ma indop cu ceaiuri si ciocolata. Atat.


Sunt obsedata de Arssura (cu Ada din Mecena si Sweed) - O privire. Nu stiu de ce. Ma intristeaza, dar o ascult incontinuu, totusi. Vreau vara. Vreau vacanta. De fapt, nici nu stiu ce vreau. Ma bag in pat cu o carte si ceaiul meu dulce. Noapte buna, va poopik doolcik! :))

Niciun comentariu: