vineri, septembrie 05, 2008


Element: apa. Apa mea e neinfranata. Marea linistita pare atat de pasnica si imbietoare, dar daca te duci prea in larg o sa descoperi cat e de inselatoare. Te poti ineca in marea asta de iubire :)
Calitate: mutabila. Nu stiu niciodata daca vin sau ma duc. Sunt aici si acum. Dar maine e posibil sa fiu plecata.
Simbol: pestii. Alunecoasa ca un peste. Piranha. Rechin. O combinatie intre Moby-Dick si Kraken.
Guvernator: Neptun, zeul aburelilor si al mirajelor in desert. Zeul promisiunilor in van si al tuturor lucrurilor ude.
Activitate preferata: Testez combinatii de medicamente ca sa le decopar efectele halucinogene. [-(
Carte preferata: „Ghidul comunicarii intergalactice” (no way.)
Model in viata: betivul de la carciuma din colt. (no shit?)
Idol romantic: „Hot Lips” Hoolihan
Slujba ideala: bocitoare profesionista.=))
Prima intalnire ideala: in pivnita unei crame, cu o sampanie in mana, la lumina lunii reflectata in sticlele de vin (omg:x)
Fraza cheie: „Sunt confuz” :)
Fraza de agatat preferata: „Vrei ceva de baut?”
Zona erogena: picioarele. Fetisuri legate de picioare, lanturile de la glezna. (omg, i'm a pervert.)
Ciudatenie sexuala: iti soptesc „Nu am mai facut asta pana acum”. Functioneaza incredibil de mult timp. :))
Stil romantic: ma las in voia valurilor. :X
-Nefericiri, secrete, auto-martiriu. Mi se mai spune lada de gunoi astrologica, adica am cate putin din cele 11 semne precedente. Asa ca sunt de 12 ori o ticaloasa. :>
-Sunt o visatoare incurabila, sunt naiva, dezorganizata, mereu neatenta si pe de-ntregul neajutorata.
-Am o personalitate naiva si escapista. Trec prin viata cu ochelari de cal si lentile roz care filtreaza toate adevarurile neplacute.
-Atrag profitorii. :))
-Teama de schimbare imi omoara creativitate si ma impiedica sa realizez vreo chestie. :(
Sunt foarte promiscua si o relatie stabila nu ma impiedica sa imi fac de cap. O sa iti placa atentia pe care ti-o voi acorda la inceput, dar adevarata mea vocatie e sa te enervez. >:) Poate ca par fragila, neajutorata si nepamanteana, dar am o structura de otel. Cearta-te cu mine si o sa fac spume sau o sa interpretez rolul "vai, nefericita de mine", prabusindu-ma pe cea mai apropiata piesa de mobilier. De fapt, imi plac circul si certurile. De obicei sunt foarte desteapta, dar nu ma pun in valoare din cauza atitudinii mele aiuristice. Par altruista, devotata si intelegatoare, dar o sa plec cu o bucata din sufletul tau in maini.
-Am nevoie de timp singura.-Lauda-ma deseori.-Iau foc daca imi zici ca blufez.
Zodii compatibile: Taur, Rac, Scorpion, Capricorn.

***descriere luata de pe http://horoscop.rol.ro/. Ciudat e ca mi se potriveste.

Niciun comentariu: