miercuri, septembrie 17, 2008

Oh, hai Vasile!


a inceput scoala. de fapt, si ce daca? pai, cum si ce daca? /:) ma simt aiurea la scoala acuma.. nu stiu de ce. adica stiu de ce, dar nu vreau sa zic. mi-e dor de anumite persoane, ma enerveaza alte anumite persoane, invat in cea mai de rahat clasa posibil. (ca sala, nu ca persoane.) bine, mi-am facut niste prieteni noi pe care anul trecut nici nu ii observasem, chiar daca erau si ei la fel ca mine, a 9a. ma rog, sper ca in curand totul sa reintre in normal. ca m-am cam saturat de unele lucruri. nu vreau sa incep sa insir aici persoane sau situatii.


in alta ordine de idei, m-am indragostit iar in 323. si chestia e ca de data asta sta pe langa mine, dar, la norocul meu, nu l-am vazut decat o singura data, atunci cand s-a produs indragosteala.


ma duc la scoala

Niciun comentariu: