joi, septembrie 04, 2008

Uneori..


Stateam azi si ma gandeam.. Oare e chiar atat de important sa ai o relatie serioasa? Adica, ok, sunt unele momente deosebite, sentimente, chestii, dar totusi, e chiar atat de important? Nu de alta, dar parca in ultimul timp toti alearga dupa marea iubire. Mie mi s-a cam scarbit de asta. Poate ca sunt eu ciudata, si voi restul normali, insa eu ma plictisesc dupa maxim 2 luni. Nu sunt naiva, nu cred in fluturasi, inimioare, norisori roz. Cred, totusi, in lucruri marunte, ce probabil doar pe mine ma fac fericita. Visez la privit meciuri impreuna si injurat in 2 limbi straine, la impartit o bere, vreau sa nu ne pese de nimic, sa fim doar noi si atat. Insa in ziua de azi nimic nu mai e atat de serios. Relatii "serioase" sunt distruse de barfe, iubirea dispare dupa o greseala, in loc sa lupte. Am renuntat sa caut relatii. Pentru ca acum imi este atat de bine asa. Si niciodata nu m-am simtit la fel de bine si de fericita. Cum sa imi doresc o relatie cand pot avea tot ce imi doresc fara implicatii? Nu vreau chestii romantice, cadouri, au inceput sa mi se para clisee de prost-gust. Intotdeauna aceeasi trandafiri, aceleasi jucarii de plus. Come on, people, can't u do better than that? Oare chiar sunt singura care cauta 'altceva'? Care nu mai vrea dulcegarii si plimbari sub clarul lunii? E posibil, nu o singura data mi s-a spus ca sunt ciudata.

Niciun comentariu: