luni, ianuarie 12, 2009

50.

de lucruri care îmi plac. Leapşă de la Necunoscut aka. Marian.
Let's see.

1. Cradle of Filth
2. Barurile/cluburile cu muzică rock
3. Clătitele
4. Căpşunile
5. Coca-Cola
6. Kent8
7. Milka cu biscuiţi (ca aia pe care mi-a dat-o Nevi de Crăciun :x)
8. House MD
9. Scrubs
10. Stargate SG-1
11. Compotul, gemul, iaurtul de vişine şi cireşe.
12. Steaua
13. Juventus
14. Del Piero
15. Orele de psihologie
16. Liceul meu
17. Camera mea
18. Bruneţii =))
19. Jucăriile de pluş :d
20. Ciocolata caldă
21. Romanele de dragoste
22. Brânza de oaie
23. Florile mov
24. Sorin Ghionea
25. Berea Beck's
26. E bună şi Timişoreana, la o adică..
27. Cuvântul "şpaclu" =))
28. Culorile calde
29. Să râd
30. Să dorm
31. Să lenevesc
32. Fotbalul din Italia
33. Call Of Duty 1 - singurul joc care mi-a plăcut
34. Toamna
35. Danone de băut, fără fructe
36. Lumânările colorate
37. Seminţele
38. Shaorma (fără ceapă, castraveţi şi cu usturoi, dacă se poate)
39. Veritasaga
40. Bitză
41. Zale
42. Să joc fotbal
43. Să joc baschet
44. Să cânt Rihanna - Take a bow
45. Castraveţii acrii (brb să-mi iau că mi se făcu poftă-gata)
46. Oja mea mov-wannabe :))
47. Rujul meu roşu pe care îl folosesc rar
48. Să fiu îndrăgostită
49. Să fiu iubită
50. De un prost.


Simona, take it! =))

9 comentarii:

Annoying Bug spunea...

Got it! =))

Alexa spunea...

Dieses ist gut. Or something like that. =))

Anonim spunea...

"29. Să râd" Pasiunea mea
"33. Call Of Duty 1 - singurul joc care mi-a plăcut" Incearca 4
"38. Shaorma (fără ceapă, castraveţi şi cu usturoi, dacă se poate)" Si mie fara usturoi si ceapa
"40. Bitză"

Tot ce-ti spun acum ,uita pana maine ,
Vorbeste vinul pentru mine ,
Nu mai lua in seama tot ce zic ce fac, fara tine....


"42. Să joc fotbal" Pe ce post joci?
"48. Să fiu îndrăgostită"
"49. Să fiu iubită"

Anonim spunea...

Eu nici in lista asta nu apar. :( Trebuie sa imi vina o idee de leapsa in care o sa ma scrii si pe mine!

Alexa spunea...

Try "20 persoane cu care ai bea o bere (Becks, please)". =))

Anonim spunea...

Ursus sau Timisoreana sau... Stejar!

Anonim spunea...

Am uitat ca mi-am schimbat identitatea. Necunoscut = Marian. So, postul de mai sus e pe numele meu. :D

Anonim spunea...

m-au surprins "Steaua" , "Juventus", "Del Piero" ... fotbal ?:))

Alexa spunea...

Hehe, si inca cum. :)) :d