luni, ianuarie 05, 2009

Am o problemă. Adică două. *post cu înjurături

Astăzi am plecat spre şcoală cu un vecin de-al meu. În staţie, din plictiseala pentru că maşina nu prea vroia să vină, a dreacu, ne-am apucat să discutăm un subiect interesant. Nu dau detalii, nu va interesează pe voi, dă-vă dreacu dă ştoarfe. =))
Vreau doar să îmi vărs nervii şi pe blog, că în 141 am fost mai calmă că mi-era ruşine. Deci.
Băieţii sunt proşti. Dacă o tipă X se fute cu 15 tipi, toţi spun că respectiva e curvă. Dacă un tip Z se fute cu 15 tipe.. e bărbat experimentat.
Daaaaaar (acum urmează partea mea preferată).. Dacă un tip Y (sau Z, whatever) se fute cu o tipă Q care stă ca scândura sub el.. pac, tot fata e de vină. Păi, bă dobitocilor, dacă voi sunteţi nesimţiţi şi râdeţi de X că e EXPERIMENTATĂ, mai vreţi ca Q asta, săraca, să se mai fută liniştită cu 15 tipi, ca dup-aia când dă de voi să mişte şi ea un pic curu' (sau gâtul, ca-n bancul ăla)?
Mă rog, ştim cu toţii că nu trebuie să generalizăm, dar eu am făcut asta pentru că aşa a vrut muşchiul meu dă domnişoară care sunt. :D


Aaaa, da. Azi la şcoală m-am simţit MINUNAT. Totul e exact asa cum am vrut. Nu dau detalii că n-am chef. Sunt fericită.



*poza n-are legătură cu nimic. =))

17 comentarii:

Anonim spunea...

Jur ca ai dreptate. Sau nu..n-am inteles nimic.

Alexa spunea...

Taci domne, logic ca am dreptate.

Anonim spunea...

alecsa..esti experimentata? :-?

Anonim spunea...

Vai, cat misoginism in commentul lui Necunoscut !

Anonim spunea...

Ce?! N-am zis despre ea ca-i o ... (stiti)

Alexa spunea...

Nu, nu sunt, din pacate. =)))

Anonim spunea...

A, deci esti scandura. Dar nu prea pari a scandura. :-?

Alexa spunea...

Tu esti cam ciudat. Serios vorbesc.

Anonim spunea...

Eu sau Alecs? :D

Alexa spunea...

Alex a scris doar ":|", de ce i-as zice lui? =))

Anonim spunea...

Pai Alecs e ciudat ca doar ":|" stie sa puna.

Alexa spunea...

Oricum, in post nu am specificat ca exista doar doua categorii de fete, respectiv scandurile si experimentatele. Gizas.

Anonim spunea...

Pai trebuia sa specifici ca sunt unii mai ciudati care nu pricep. :D

Anonim spunea...

Eu sunt mai ciudat de felul meu de cand m-am maturizat.Deci da..care e problema?

Anonim spunea...

Ei bine asta e frumusetea vietii. Barbatul e mai rar curva....

Anonim spunea...

deci total de acord
si mai e una tare
"Barbatul vrea de l femeie sa fie primu si femeia de la barbat sa fie ultima". Daca el nu s-ar tine de cuvant...ea de ce da?

Alexa spunea...

Toate chestiile astea sunt niste porcarii. Bine, faza cu barbatul care vrea sa fie primul e mai acceptabila in cazul in care fata are <15 ani ca atunci intra la idei, se gandeste ca e cam proasta, saraca. :)) Parerea mea..