vineri, ianuarie 09, 2009

Joc în doi.


S-a schimbat ceva, e evident. Mă priveşti mai mult, parcă mă vezi doar pe mine. Şi ştii ce e frumos? Că acum ceva timp i-am spus Simonei că îmi doresc să am ocazia şi puterea de a te refuza cândva. Se pare că roata se întoarce întotdeauna. Acum vezi cum e să faci totul pentru o persoana, iar ea să ignore totul. Aş fi făcut orice pentru tine. La trecut. Am învăţat să pun pe primul plan fericirea mea şi am realizat că pot fi fericită fără tine. Tu erai doar.. un moft. :)) Acum îmi dau seama că eşti enervant şi ai glume proaste. =)) În schimb, recunosc, sunt atrasă de tine. Cred că exista chimia aia de care vorbeşte lumea pe la televizor. :))
Când mă sărutai tu mă simţeam completă. Chiar dacă îmi venea să plâng dup-aia pentru că realizam că eşti un nenorocit, acum înţeleg totul. Roata se întoarce, fraiere. =))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cineva este a fost si va fi indragostita? Sau aparentele insala?

Alexa spunea...

Daca imi citeai descrierea vedeai ca sunt "indragostita de acelasi baiat de prea mult timp". Cat va mai dura.. nu stiu. Sper ca putin. :)