vineri, ianuarie 23, 2009

Friendship ..


Vreau să dedic postul ăsta (ca pe o manea la un post de radio pirat) celei mai bune prietene ale mele, Simona. Pentru că doar ei îi pot trimite mesaje de pe Zapp în ore să o anunţ că sunt tristă, că am luat o notă mică/mare sau că mă gândesc la el. Nu sunt eu foarte sentimentală şi nu îmi place să "show her some looooove", dar de fapt eu o iubesc mult, mult. Suntem foarte diferite; eu mă îndrăgostesc săptămânal, ea nu vrea să audă de băieţi, eu ascult rock, ea punk. E o tâmpită, se îndrăgosteşte de melodii, mi le trimite, eu uit să le ascult, mă loveşte peste burtă, îşi uită ghiozdanul în clasă.. dar e a mea. =))

Pentru mine, prietenia nu înseamnă să dai sfaturi, să staaaaaai şi să spui "oricum eşti mult prea bună pentru el". Prietenie înseamnă să târăşti pe cineva afară din casă pentru a merge în parc să faceţi poze, înseamnă să râzi minute întregi dintr-o tâmpenie imensă.
Îmi place că visează să-l împingă pe scări de la etajul 3 de la mine de acolo pe tipul pe care îl iubesc. Îmi place că s-a îngrăşat şi fac mişto de ea din cauza asta.

Uite, până şi postul despre ea e ameţit. La fel ca ea. =))
O iubesc.

2 comentarii:

Annoying Bug spunea...

si eu te iubesc, baio.

Ai uitat sa scrii despre magia scarilor din corpu D:-"=)), unde nu am mai facut engleza de vreo 2 sapt pe motiv ca cica au desenat unii niste 'chestii'..=))

Nu te-am mai tarat de mult p-acolo. Let me see what I can do about that.:-?

=))am plecat.Sper ca azi o sa ajung la timp la sport.:D=))

Anonim spunea...

e bine sa ai cate un prieten dinasta. defapt daca nu ai nu esti un om complet :D