joi, ianuarie 01, 2009

To do list for 2009.


+ Să ajung la munte pe pârtie. (LE: done.)
+ Să învăţ să înot.
+ Să nu mai beau whiskey.
+ Să rezolv obsesia mea principală. Într-un fel sau altul. (LE: done.)
+ Să învăţ italiană.
+ Să ajung într-a unşpea fără corigenţe. (LE: DONE!!)
+ Să trec la chimie, adică. (LE: done.)
+ Să nu mai fumez dimineaţa.
+ Eventual să nu mai fumez deloc. (LE: nu sunt şanse de reuşită.)
+ Să slăbeeeeeesc. :D (LE: done, for the moment.)
+ Să îi spun totul. Serios, o să fac asta. (LE: nevermind. it doesn't matter anymore.)
+ Să nu mai fiu aşa imposibilă.
+ Să intru într-o relaţie cu şanse de reuşită. (LE: done. LLE: damn it.)
+ Să fiu mai activă la şcoală. (LE: hehe.)
+ Să nu fumez iarbă, oricât de tentant ar fi. :) (LE: =))))) riiight. too bad it feels so good.)

12 comentarii:

Anonim spunea...

Mai baga si "+ sa ii trimit o bomboana prin posta lui Necunoscut!" :D

Anonim spunea...

Nu pot decat sa-ti urez bafta . (deja m-am schimbat in 2009)

Alexa spunea...

Omg, Alecs, ce-ai patit? :| =))

Anonim spunea...

M-am maturizat .

Anonim spunea...

Alecs vorbeste prostii. Stii cum e dupa ce fumezi iarba. :D

Vreau bomboana!

Anonim spunea...

Nu vorbesc prostii. Cat despre fumatul de iarba, nu prea am ce sa zic. Nu conteaza. La multi ani !

Anonim spunea...

Sper ca anul nou o sa imi aduca o bomboana! La multi ani!

Anonim spunea...

Necunoscut, cred ca ai o obsesie idioata. Du-te la magazin si cumpara-ti o bomboana.

Anonim spunea...

Gata, s-a rezolvat problema bomboanei!

P.S. N-am fost la magazin. :D

Anonim spunea...

Ti-a adus maica-ta?

Anonim spunea...

Mama nu se duce la magazine. :)

Anonim spunea...

Mi se pare normal, are pe cine sa trimita !