sâmbătă, ianuarie 24, 2009

Leapşă de la Marian. :d

Well.. În asta trebuie să fac un all time top 10 al filmelor mele preferate. Greeeu de tot, dat fiind faptul că sunt extrem de uitucă. :d Let's try this.. :-?

1. Twilight (i just LOVE it)
1'. Factory Girl
(am voie să scriu seriale? aaah, who cares?)
2. House MD
3. Defiance
4. Sweeney Todd
5. Downfall
6. Love and other disasters
7. Schindler's List
8. Pearl Harbour
9. If Only (i'm not proud of it, but this movie really touched a spot =)))
10. Jeux d'enfants (cap ou pas cap?=)))

LE: a, da. Simona, ia-o!

*pic for nevi*

8 comentarii:

Annoying Bug spunea...

Cap. /:)=))

Anonim spunea...

Din lista ta cred ca am vazut doar "Lista lui Schindler". =))

Alexa spunea...

Which makes me wonder..

Anonim spunea...

Interesanta poza, ma intreb..ce-i face ?:-?

Alexa spunea...

Cui ii pasa? Acolo sunt briose!!111

Anonim spunea...

Si eu vreau o briosa!

Anonim spunea...

Deci... cum coaie?:|

Jur ca nu mai mananc in viata mea briose...:|


gen.. PIEI SATANA !

Anonim spunea...

twilight trebuie sa vad si eu :D