luni, iulie 07, 2008

bang-bang..


E ceva atat de dragut cand ma indragostesc de vreun tip, sunt "topita" dupa el, ma apropii, il cuceresc, sunt cu el, trece o luna, ma indragostesc de altul, incerc sa-i dau papucii primului, reusesc cu greu, continua vreo 2 saptamani sa ma bage in seama in speranta ca m-am razgandit. Prima data cand mi s-a intamplat eram fericita, gen "iote ba frate ce tare sunt". A doua oara nu mai avea farmec. A treia simteam ca am nevoie de ordin de restrictie.




Next weird thing about me. Trec 3-4 zile in care un tip se poarta dragut cu mine, vorbim, bla-bla, bang! ma indragostesc de la el. Aici sunt 3 variante:


1. Gen fazele de mai sus.[ A a 4a oara o sa zic ca sunt hermafrodita.=))]


2. Sufar. El ma considera "doar prietena buna", dupa care continua sa se poarte ca si cand ar fi inlăv uiz mi. Eu sufar, ovcors.


3. E luat/gay.




Now, please, can i just DIE?

Niciun comentariu: