sâmbătă, iulie 05, 2008

Eu in juma' de pagina.Si-o poza.

Am doar 16 ani. Unii considera ca m-am maturizat prea repede, ca fac multe greseli din cauza asta, ca imi doresc sa fiu mai mare. Eu zic ca cei ce gandesc asta despre mine sunt niste ignoranti carora probabil le este lene sa ma cunoasca. Am vicii. Fumez, pentru ca imi place, pentru ca ma calmeaza, pentru ca dimineata inainte de ore, o tigara merge perfect. Fumez pentru ca am hotarat asta fara influenta cuiva, pentru ca nu imi pasa daca sunt privita altfel din cauza asta. Poate ca sunt diferita, poate sunt la fel ca toti ceilalti. Sincer, nu-mi pasa. Ce conteaza e ca sunt eu insami intotdeauna, stiu clar ce imi place, ce nu suport si ce pot accepta sau nu. Nu ascult un gen anume de muzica, imi place muzica de calitate, fie ea rock, punk, hip-hop, jazz sau raggae. Imi place sa ma trezesc si afara sa ploua, iar eu sa imi iau micul dejun in fata pc-ului, privind pe geam. Imi place sa beau tot felul de prostii, conteaza sa nu fie ieftine. Berea e buna rece si nu bauta acasa.


Imi place sa dansez, sa topai, sa tip. Sunt extrovertita. Sunt sociabila si imi place sa fiu in centrul atentiei. Cand sufar din cauza cuiva nu imi place sa arat, tratez situatia cu sarcasm si dezinterez. Imi place ca oamenii ce ma fac sa sufar sa creada ca nu sunt importanti pentru mine, chiar daca atunci cand raman singura voi incepe sa plang. Ma supar repede, nu suport sa fiu ignorata. Dar imi trece la fel de repede. Asta am mostenit-o de la tata.:)) Cand ma supar nu mai bag in seama, arunc priviri urate, vorbesc sarcastic, dar imi trece foarte repede.
Asta sunt eu? Sunt ciudata, da. Dar multa lume ma apreciaza tocmai pentru asta. A, da. Si nu sunt deloc modesta.:))

Un comentariu:

Annoying Bug spunea...

Si inca nu m-ai laudat ptr titlu.[-( App am tastatura noua. Si ii merge foarte bine spaceu. :-B