sâmbătă, iulie 12, 2008

Sunt ghinionista? Da.


Acum muuuuult timp (cam o luna) veneam eu din Cismigiu plictisita, fara chef de viata.. Urc eu pe scara rulanta la Eroii Revolutiei, ma opresc la iesire, scot pachetul sa imi numar tigarile, vad 7, zambesc, ma uit in dreapta, nu venea masina, ma uit in stanga.. un rapper bun. Ma prefac ca nu l-am vazut, c'mon m-am saturat sa ma indragostesc dintr-o privire. Ma duc in statie, vine, ma abtin sa ma uit la el, urc in masina, se urca si el, eu ma abtin in continuare sa il privesc. Se aseaza pe scaun, incep sa-l studiez cat de cat. E bun. Se ridica la 2 statii de statia unde trebuia sa cobor eu, ma priveste, nu schitez nici un zambet, coboara, ma priveste, il privesc si incep sa ma injur singura. Ajung acasa, incep sa fac spume, sa ma cert singura. Trec peste. Azi mergeam eu frumos in aceasi masina, 141, doar ca in sens opus. La 2 statii de la statia de unde m-am urcat eu il vad. Era EL.:X Aceeasi sapca alba. Se aseaza in spatele meu, nu il privesc, nu fac nimic. Coboram din masina, mergem spre metrou, coboram pe peron, il tot privesc. E dragut. Imi place. Sunt idioata. Nu fac nimic. Rad, vorbesc tare cu Grasu, ne invartim pe peron, urcam in metrou, il tot privesc. Imi place. Trebuie sa coboram (eu si Grasu) la Unirii sa ne intalnim cu Alexandra. El nu coboara. Incep sa ma injur iar singura. Sunt idioata. Il plac.






PS: Draga rappere, daca citeste acest post, ceea ce nu cred ca se va intampla vreodata, te rog, fa ceva. Cauta-ma. =)) Ca eu sunt prea idioata. Si te plac.

Un comentariu:

Annoying Bug spunea...

=)) da, imi amintesc seara aia in care plangeai in fereastra mea. [-(
Dar l-ai vazut again.:>
Cine stie, poate ca are si el blog.=)) Il bagam in blog roll.Nu glumesc.